شهید «احمد خانیار» در قسمتی از وصیتنامهاش مینویسد: خواهرانم میخواهم همچون زینب (س) باشید و او را بشناسید و مصیبت به آن دردناکی را که در جلوی چشمش در صحرای گرم و سوزان کربلا اتفاق افتاده یاد بیاورید.
ناکامی دشمن در آشوب خیابانی، آنان را به تمرکز بر جنگ نرم و عملیات روانی سوق داده است؛ جنگی که ابزار آن نه گلوله، بلکه تردید، شایعه و فریب است و تنها با بصیرت، روایت درست، امیدآفرینی و مطالبهگری مسئولانه میتوان از سقوط سنگر ذهن جامعه جلوگیری کرد.